Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon

ARBEJDERNES LANDSBANK

FORMÅL:

Vi ved, at børn er nutidens børn halter efter tidligere generationer, når det handler om motorik.

Når de starter i skole, har de vanskeligere ved konkrete ting, som at binde et snørrebånd og holde på en blyant. Det har negativ indflydelse på såvel indlæring som socialt liv. 

Samarbejdet skal hjælpe og guide børnefamilierne til et større nærvær, bedre udvikling og mere leg i en hektisk hverdag. 

Arbejderne Landsbank har i mange år støttet forskellige formål med fokus på bevægelse og givet børnefamilierne konkret inspiration i hverdagen. Med dette fælles værdisæt, med udgangspunkt i at motivere til et skønt og bedre børneliv er contentsamarbejde med Vores Børn en naturlig forlængelse af deres strategi. 

 

​LØSNING:

En contentmarketing kampagne på tværs af Vores Børns platforme med konkrete hands-on råd, som hjælper børnefamilierne  i en travl hverdag. 

Derudover var arbejdernes Landsbank med som sponsor på Bobbles og Vores Børn eventen " Motorik Magi", hvor AL var synlige både før-under og efter eventen gennem sponsorships og fysisk tilstedeværelse.  

RESULTAT:

Se video