Elgiganten
FORMÅL:
Målsætningen for kampagnen var at kommunikere i øjenhøjde med målgruppen, og synliggøre letheden ved brug af TP-Link Deco Mesh wi-fi system i det private hjem.
LØSNING:
På baggrund af en række kriterier og mål for kommunikationen, udvalgte Egmont Social People Stephanie Fisker som værende det rette match, der faldt i tråd med brandets værdier, målsætning og kommunikation og som kunne sikre indhold af høj kvalitet.
I samme kampagne aktiverede vi ALT.dk med et bloglignende spor hvor en ekspert gav gode råd og forslag til, hvor TP-Link Deco Mesh wi-fi system kunne placeres henne, og Stephanie Fisker blev inkorporeret og fortalte om de udfordringer man typisk oplever som privat forbruger i forbindelse med opsætning og brug af wi-fi systemer.
Løsningen blev, at aktivere fem kanaler i en cross media løsning:
-
Stephanie Fiskers Instagram
-
Online advertorial - bloglignende artikel på ALT.dk
-
Alt for damernes facebook side
-
Alt for damernes instagramprofil
-
Omtales i 4 x Alt for damernes nyhedsbreve
RESULTAT:
Influencer:
Impressio: 320.610
Reach:291.948
Alt for damerne:
Impressions:80.904
Reach: 60.395
.jpeg)

