Elgiganten

FORMÅL: 

Målsætningen for kampagnen var at kommunikere i øjenhøjde med målgruppen, og synliggøre letheden ved brug af TP-Link Deco Mesh wi-fi system i det private hjem. 

LØSNING:

På baggrund af en række kriterier og mål for kommunikationen, udvalgte Egmont Social People Stephanie Fisker som værende det rette match, der faldt i tråd med brandets værdier, målsætning og kommunikation og som kunne sikre indhold af høj kvalitet.   

I samme kampagne aktiverede vi ALT.dk med et bloglignende spor hvor en ekspert gav gode råd og forslag til, hvor TP-Link Deco Mesh wi-fi system kunne placeres henne, og Stephanie Fisker blev inkorporeret og fortalte om de udfordringer man typisk oplever som privat forbruger i forbindelse med opsætning og brug af wi-fi systemer.

Løsningen blev, at aktivere fem kanaler i en cross media løsning:

  • Stephanie Fiskers Instagram

  • Online advertorial - bloglignende artikel på ALT.dk

  • Alt for damernes facebook side

  • Alt for damernes instagramprofil

  • Omtales i 4 x Alt for damernes nyhedsbreve

RESULTAT:

Influencer:

Impressio: 320.610

Reach:291.948

Alt for damerne:

Impressions:80.904

Reach: 60.395

Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon