Case Garmin Venu Sq
FORMÅL:
I samarbejde med influencer Susan Milo udviklede Unique Social et koncept med fokus på Susans ’dagsrutiner’. Disse rutiner dannede grundlag for en hero film. Filmen blev delt op i fem kortere film tilpasset IG reels formatet, som havde fokus på forskellige rutiner i Susan's hverdag, og hvordan Garmin Venu sq bidrager positivt til fuldførelsen af de daglige rutiner gennem en naturlig og troværdig fortælling i lyd og billeder.
LØSNING:
Kampagnen var på tværs af flere medier, og derfor blev flere kanaler integreret i løsningen:
Instagram:
-
5 instagram Reels og 1 Instagram post på @susanmilo
-
5 instagram Reels på @altfordamerne
-
5 instagram Reels på @euroman_dk
-
6 instagram posts @susanmilo
-
14 x instagram stories @susanmilo
-
14 instagram stories @susanmilo
RESULTAT:
Reels @susanmilo
Antal afspilninger: 148.995
Antal likes: 2247
Antal kommentar: 76
Reels @altfordamerne
Antal afspilninger: 90.767
Reels @euroman_dk
Antal afspilninger: 77.200
In feed og stories @susanmilo:
Impressions: 320.182
Total reach: 294.170
