Case Garmin Venu Sq 

FORMÅL:

I samarbejde med influencer Susan Milo udviklede Unique Social et koncept med fokus på Susans ’dagsrutiner’. Disse rutiner dannede grundlag for en hero film. Filmen blev delt op i fem kortere film tilpasset IG reels formatet, som havde fokus på forskellige rutiner i Susan's hverdag, og hvordan Garmin Venu sq bidrager positivt til fuldførelsen af de daglige rutiner gennem en naturlig og troværdig fortælling i lyd og billeder. 

LØSNING:

Kampagnen var på tværs af flere medier, og derfor blev flere kanaler integreret i løsningen: 

Instagram:

  • 5 instagram Reels og 1 Instagram post på @susanmilo

  • 5 instagram Reels på @altfordamerne

  • 5 instagram Reels på @euroman_dk

  • 6 instagram posts @susanmilo

  • 14 x instagram stories @susanmilo 

  • 14 instagram stories @susanmilo

RESULTAT:

Reels @susanmilo 

Antal afspilninger: 148.995

Antal likes: 2247

Antal kommentar: 76

Reels @altfordamerne

Antal afspilninger: 90.767

Reels @euroman_dk

Antal afspilninger: 77.200

In feed og stories @susanmilo:

Impressions: 320.182

Total reach: 294.170

 

 

 

Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon