Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon

case

MAGASIN

FORMÅL:

I forbindelse med åbningen af Magasin i Aalborg ønskede Magasin at gøre opmærksom på deres tilstedeværelse gennem et content-samarbejde, hvor de hyldede Aalborg som en by i international klasse inden for kultur, mode og livsstil. 

​Målsætningen var at gøre opmærksom på åbningen samtidig med, at vi gerne ville være afsender på, hvad Aalborg kan tilbyde som by & herigennem styrke opfattelsen af Aalborg samt at inspirere vores målgruppe gennem troværdigt og relevant indhold.

 

LØSNING:

Resultatet var en 124 siders Cityguide, som var produceret af Egmont Creative.

Magasinet blev distribueret med Euroman og Eurowoman, samt i Magasin Aalborg.  

RESULTAT / TESTIMONIAL:

Målsætningen var for os at gøre opmærksom på åbningen samtidig med, at vi gerne ville være afsender på, hvad Aalborg kan tilbyde som by & herigennem styrke opfattelsen af Aalborg samt at inspirere vores målgruppe gennem troværdigt og relevant indhold.

 

Samarbejdet med  Euroman & Eurowoman gjorde, at vi lykkedes med at kommunikere til vores kunder gennem redaktionelt indhold, vi øgede loyaliteten til Aalborg og derigennem styrkede Magasin Aalborg’s brand position i målgruppen.” -

Britta Luplau, Brand Manager, Magasin