case
ROLEX
FORMÅL:
På tværs af brancher og verdener findes der et mål, som er nemt at oversætte: at udmærke sig.
Rolex har i generationer været synonym med den store bedrift og ønskede gennem denne kampagne at hylde exceptionelle kvinder og disses fantastiske færd gennem en værdibaseret kommunikation.
LØSNING:
Vi udviklede et et nativeunivers ( tagsite ) på alt,dk under temaet "Kvinder du skal kende", hvor alt.dk producerede artikler, der satte fokus på danske stærke kvinder.
Hovedbudskabet var at for at nå dertil er perfektion er ikke længere et ideal. Livet er skævt og makker aldrig ret, og det ved disse kvinder.
7 x Rolex advertorials
20+ artikler om danske kvinder
IG post = 7
Facebook post = 77
RESULTAT:
Total antal pageviews på tagsite = 1.000.000 +
Total Social reach = 2.500.000 +
Avg timespend = 3.50 +
Total Banner impressions = 2.600.000 +
Gns CTR desktop 0,5%

