case

UNIQLO

FORMÅL:

Øge kendskabet til Uniqlos nye Hybrid Down Parka, som er inspireret af den internationale snowboarder Ayumu Hirano.

Uniqlo ønskede at skabe troværdigt lokal indhold - med fokus på kvalitet og æstetik. 

LØSNING:

Vi fandt 3 typer af mænd gennem Unique Social, med forskellige baggrunde og diversitet inden for det kreative, sport og mode. Her fortæller de gennem et visuelt stærkt univers - Kombineret video og stills, hvordan Parkaen indgår i deres hverdagsituationer. 

MEDIER:

Kampagnen er en co-creation i samarbejde med Euroman, som har produceret og publiceret indholdet gennem advertorials og SoMe kanaler.

Derudover har de 3 influenter selv postet indholdet på deres instagram kanaler.

INFLUENTER:

Virgil Nicholas

Frederik Lentz Andersen

Anders Rømer

 

RESULTAT: 

12 instagram posts

16 instagram stories

Total posts: 28

 

Total reach: 189.567

Total impressions: 238.989

 

Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon