Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon

case

FORD

FORMÅL:

I forbindelse med 50 året for den ikoniske Ford Mustang GT Fastback (Bullit), har Ford genskabt bilen i en 2019 version.

Ford ønsker i denne kampagne at hylde arven fra den legendariske bil, men samtidig vise den nye 2019 version frem.

LØSNING:

Vores kreative take på opgaven var en advertorialsserie, som tog udgangspunktet i filmen Bullit fra 1968. Her genskabte vi nogle af de mest ikoniske billeder fortalt i den ægte Bullit stemning.

Ford ønskede at kommunikerer til både Euroman og Eurowomans læsere. Det betød at produktion fra starten både skulle tilpasses den mandelige og kvindelig læser. Resultatet endte med to vidt forskellige udtryk, der er skræddersyet til målgruppen.

RESULTAT:

Advertorials er netop et stærkt medie til kommunikation af visuelle budskaber, som i højere grad skaber en følelsesmæssig forbindelse mellem brand og læseren. I tilfældet med Ford tænke vi 2 medier og målgrupper ind i fotoshoot'et og producerede indhold, som kunne fungere både i Euroman og Eurowomans univers. 

Læsere, som har været i kontakt med advertorialen på print = 315.000

Billederne er herefter postet på Euroman og Eurowomans IG profiler.