CASE BR

Formål

Formålet med samarbejdet er at tage udgangspunkt i et værdifællesskab mellem BR og Vores Børn ift. at få mere leg ind i hverdagen samt at børnene lærer gennem leg. Vi kalder samarbejdet ’Slip Legen Fri’. Samarbejdet skal være med til at skabe opmærksomhed for BR som brand gennem Vores Børns kanaler. Alt hvad der produceres af Egmont Content Marketing for BR er med henblik på at skabe et legende og fantasifuldt univers. 

 

Løsning 

Gennem opslag i Vores Børn, SoMe videoer og minimagasiner, skaber vi et inspirerende univers for Vores Børns læsere, hvor vi har fokus på de gode historier. Eksperter udtaler sig på områder omkring børns udvikling og læring samt skaber et spændende univers med legen som omdrejningspunkt. 

 

Resultat 

Resultatet af samarbejdet er mundet ud i at BR nu benytter det indhold Egmont Content marketing producerer for BR, til at brande sig gennem både Egmonts og egne kanaler. BR benytter bla. minimagasinet til branding på egen website samt til at inspirere BRs kunder ude i butikkerne, hvor udgivelserne er at finde gratis ved kasserne.

Content elementer

  • Vores Børn instagram og facebook

  • Ilægning af Client Publishing hæfte i Vores Børn Folie. "Fødselsdag og sommer i Danmark". 

  • Print advertorials Vores Børn

  • Digitale advertorials alt.dk

Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon