Case Oslo Skin Lab

Formål

Oslo Skin Lab kommunikerer dagligt gennem mange højtprofilerede influencers, som er med til at skabe brand awareness og salg på deres egne kanaler. Oslo Skin Lab har dog behov for at tale i øjenhøjde med sin målgruppe, og opnå flere konverteringer via deres egne sociale medier. Da produktet er brugbart til kvinder fra 28+ og Oslo Skin Lab vil kommunikere ud til flere kvinder, skal vi sikre så stor en reach som muligt.

 

Løsning 

Da målet er at hverve nye kunder, benytter vi flere kanaler og præmissen var konvertering for øje. Print og online er med til at skabe awareness, hvor Funnel-strategien skal bidrage til at skabe salg.

Funnel-strategien har til formål at fange en bred målgruppe inden for skønhed/sundhed, der ikke i forvejen har vist interesse, den er med til at føre dem igennem tragten og tættere på et salg.

 

Resultater

Vi har skabt en målrettet kampagne og et kendskab overfor en helt ny målgruppe, og derved hvervet nye abonnenter.

 

SoMe

Rækkevidde: 231.554

Eksponeringer: 581.457

Reaktioner: 292

Kommentarer: 48

Delinger: 32

Link klik: 8.887

 

Native

Rækkevidde: 153.000

Eksponeringer: 245.000

Time spend: 2.20

Print advertorial ( 2/1 side ): 126.000 læsere

 

Influencers

4 posts

22 stories

Rækkevidde: 498.000

Eksponeringer:554.000

Engagements: 3.766

Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon