Case Oslo Skin Lab
Formål
Oslo Skin Lab kommunikerer dagligt gennem mange højtprofilerede influencers, som er med til at skabe brand awareness og salg på deres egne kanaler. Oslo Skin Lab har dog behov for at tale i øjenhøjde med sin målgruppe, og opnå flere konverteringer via deres egne sociale medier. Da produktet er brugbart til kvinder fra 28+ og Oslo Skin Lab vil kommunikere ud til flere kvinder, skal vi sikre så stor en reach som muligt.
Løsning
Da målet er at hverve nye kunder, benytter vi flere kanaler og præmissen var konvertering for øje. Print og online er med til at skabe awareness, hvor Funnel-strategien skal bidrage til at skabe salg.
Funnel-strategien har til formål at fange en bred målgruppe inden for skønhed/sundhed, der ikke i forvejen har vist interesse, den er med til at føre dem igennem tragten og tættere på et salg.
Resultater
Vi har skabt en målrettet kampagne og et kendskab overfor en helt ny målgruppe, og derved hvervet nye abonnenter.
SoMe
Rækkevidde: 231.554
Eksponeringer: 581.457
Reaktioner: 292
Kommentarer: 48
Delinger: 32
Link klik: 8.887
Native
Rækkevidde: 153.000
Eksponeringer: 245.000
Time spend: 2.20
Print advertorial ( 2/1 side ): 126.000 læsere
Influencers
4 posts
22 stories
Rækkevidde: 498.000
Eksponeringer:554.000
Engagements: 3.766
