Starbucks

Formål

Unique Social har indgået en årsaftale med Starbucks, hvor opgaven er at skabe engagerende og relevant content, som understøtter de planlagte kampagner over 12 mdr.

 

Løsning: 

Til juni kampagnen var fokus at skabe kendskab til Starbucks iskaffe.

Gennem 6 Microinfluencers og ambassadør samarbejde med Stephanie og Kasper Fisker skabte Unique Social konceptet og udviklede kampagne content. 

 

Kampagne KPI'er ( forventet )

Følgere: 66.442

CPM: 206

Forventet impressions: 96.652

Forventet reach: 81.470

Forventet Engagements: 6.668

Resultater ( opnået )

6 IG posts

16 stories

Total impressions:119.247

Total reach: 104.869

Engagements: 6.623

Impressions rate: 36.63%

Engagement rate: 5.55%

Reach rate: 55.01%

Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon