Kontakt:

Egmont Publishing Annoncesalg

mediesalg@egmont.com

Be Social with us

  • Instagram - White Circle
  • White LinkedIn Icon
  • White YouTube Icon

case

DIAGEO

FORMÅL:

Formålet med kampagnen er at øge præferencen for whiskey drinks ved at inspirere til, hvordan den kan drikkes som en moderne forfriskende og simpel drink.

Derudover skal konceptet opfordre til, at finde nye ukendte fredags occasions, hvor whiskeyen kan nydes sammen med dine venner.

LØSNING:

Euromans Fredagsbaren er omdrejningspunktet til at inspirere brugeren og kommunikere Bulleits ” simple refreshing tasting serve”. Dette gøres gennem integration i programmet, samt gennem unikt produceret SoMe indhold.

 

Sideløbende med programmet udviklede vi et print og digitalt nativespor, hvor vi sammensmeltede fredagsbaren med Bulleit historien og udvalgte brand accets. 

 

RESULTAT:

Gns læsetid: 2.35 min 

 

Total reach

1 advertorial, 3 videodelinger, 1 instagram post & 1 instagram story har total set genereret: 293.449